Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” (зі змінами, внесеними 02.07.2015) громадяни отримали право реалізувати своє право на звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Громадяни України можуть звертатися до Управління інспекційної діяльності у Волинській області Західного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці із усними зверненнями, які будуть записані (зареєстровані) посадовими особами сектору по роботі зі зверненнями громадян за телефоном (0332) 78-23-03, 067-494-00-14 (Viber, WhatsApp, Telegram) протягом робочого часу (понеділок-четвер: з 8.00 до 17.00, п’ятниця: з 8.00 до 15.45, перерва з 13.00 до 14.00).
Під час запису (реєстрації) звернення заявник відповідно до статті 5 Закону “Про звернення громадян” має зазначити свої прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, викласти суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення, оформлене без дотримання вимог, зазначених у статті 5 Закону “Про звернення громадян” повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження.
Розгляд звернень, записаних (зареєстрованих) за допомогою засобів телефонного зв’язку, відбувається у порядку та у строки, визначені розділом ІІ Закону України “Про звернення громадян”.
Сектор звернень громадян та доступу до публічної інформації