Відповідно до ст. 7 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» споживачі (користувачі) мають право звертатися до органів державного ринкового нагляду за захистом порушеного права на безпечність продукції. Звернення повинні бути оформлені відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян». У зверненні має бути зазначено: назва підприємства (організації), суб’єкта господарювання, його адреса (прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина), контактний номер телефону, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано відповідальною особою, заявником (заявниками), із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

На підставі викладеного, у разі наявності підстав вважати, що продукція (під час її споживання чи користування) є небезпечною, становить ризик та/або не відповідає встановленим вимогам, пропонуємо звертатися до Управління Держпраці у Волинській області.

Зразок повідомлення користувачів про нехарчову продукцію, яка не відповідає встановленим вимогам безпеки