Підбито підсумки роботи сервісу «інтерактивний інспектор» за 6 місяців 2020 року

Одночасно з проведенням інспекційної кампанії Держпраці не припиняє інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань, що належать до її компетенції.

Для цього ще у березні 2020 року була впроваджена функція «інтерактивний інспектор», яка дає можливість як роботодавцям, так і працівникам отримати відповідні консультації щодо ефективних засобів дотримання законодавства та запобігання можливим його порушенням в режимі реального часу через засоби телефонного зв’язку, соціальні мережі, зокрема, «Facebook» та комунікаційні засоби, наприклад, «Skype».

Найактивніше сервісом користувалися протягом квітня-травня 2020 року.

У зручності, швидкості та доступності започаткованого сервісу переконалися вже більше 100 тисяч громадян.

Найбільш затребуваним сервіс «інтерактивний інспектор» є у Луганській, Харківський, Львівській, Чернігівській та Київській областях. У цих областях працівники та роботодавці найчастіше зверталися за консультаціями з питань праці, охорони та гігієни праці.

З більш детальною інформацією та інфографіками можна ознайомитися на сайті Державної служби України з питань праці