З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж 2017 року в Управління Держпраці у Волинській області надійшло 531 звернення від громадян (проти 337 у 2016 році або +57%) з яких, 489 заяв, клопотань (проти 311 у 2016 році або +57%) та 42 скарги (проти 26 у 2016 році або +61%)), в тому числі, 16 електронних звернень проти (5 у 2016 році)). З Урядової гарячої лінії надійшло 216 звернень громадян (проти 49 у 2016 році або +340%).
З урахуванням офіційно зареєстрованих звернень з пропозиціями, заявами, скаргами та для надання усних консультацій в Управління Держпраці у Волинській області впродовж 2017 року звернулось 1205 громадян (проти 754 у 2016 році або +59%).
Зі звернень, що надійшли на розгляд, всі розглянуті у встановлені Законом України “Про звернення громадян” строки, 10 – на кінець 2017 року перебувало на розгляді.
Відповідно до «Класифікатора звернень громадян», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. № 858, з розглянутих звернень: вирішено позитивно: 234, відмовлено у задоволені: 0, дано роз’яснення: 169,
— звернень, направлених за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»: 26,
— звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян»: 47.
Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:
Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:
– питання категорії «Праця і заробітна плата» 509 звернень або 96% — щодо невиплати заробітної плати; індексації заробітної плати; розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), невиплати середньомісячної заробітної плати мобілізованим та призваним на строкову військову службу; невиплати вихідної допомоги при звільненні працівників, у зв’язку з призовом на військову службу; звільнення та поновлення на роботі; щодо не нарахування та невиплати грошових коштів за листами непрацездатності; правильності оформлення трудових книжок, щодо права мати соціальні відпустки з двох підстав та інше;
– питання категорії «Охорона праці» 22 звернення або 4% – щодо проведення розслідування нещасних випадків; з питань додержання законодавства з охорони праці та промислової безпеки; не забезпечення спецодягом та спецвзуттям працівників гірничої дільниці та інше.
Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, арг’ументовані відповіді. Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі керівництва Управління.
За 2017 рік до Управління надійшло 7 інформаційних запитів, які розглянуто та надано відповідну інформацію в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Управління створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».