Підсумки роботи зі зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Волинській області за 9 місяців 2018 року

З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж  9 місяців 2018 року в Управління Держпраці у Волинській області надійшло 431 письмове звернення від громадян, з яких 390 заяви, клопотання та 41 скарга, в тому числі, 20 електронних звернень. Звернення подавалися особисто громадянами – 121 та через:

— державну установу «Урядовий контактний центр» — 65,

— органи прокуратури — 33,

— Держпраці України  — 23,

— Волинську облдержадміністрацію  — 15,

— інші органи, установи, організації — 174.

Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:

– питання категорії «Праця і заробітна плата» 410 звернень або 95% — щодо невиплати заробітної плати; індексації заробітної плати; розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), невиплати середньомісячної заробітної плати мобілізованим та призваним на строкову військову службу; невиплати вихідної допомоги при звільненні працівників, у зв’язку з призовом на військову службу; звільнення та поновлення на роботі; щодо не нарахування та невиплати грошових коштів за листами непрацездатності; правильності оформлення трудових книжок та ін.;

– питання категорії «Охорона праці та промислова безпека», «Соціальна політика. Соціальне забезпечення» та інше 21 звернення або 5% –з питань додержання законодавства з охорони праці, промислової безпеки, соціального забезпечення та інше.

Всі звернення розглянуті згідно чинного законодавства України. Відповідно до статей 5,8 Закону України «Про звернення громадян» 13 звернень не підлягали розгляду (анонімні) проти 43 за аналогічний період минулого року.

Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, арг’ументовані відповіді. Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі керівництва Управління.

Відповідно до «Класифікатора звернень громадян»,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. № 858, з розглянутих звернень:

— вирішено позитивно: 251,

— відмовлено у задоволені: 0,

— дано роз’яснення: 95,

— звернень повернутих авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»: 13,

— звернень, направлених за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»: 14,

— звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»: 7.

Протягом 9 місяців 2018 року до Управління надійшло 10 інформаційних запити, які розглянуто та надано відповідну інформацію в порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Управління створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», а також, Закону України від 02.10.1996 № 393 «Про звернення громадян».