Підсумки роботи зі зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Волинській області за 12 місяців 2018 року

З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж 12 місяців 2018 року в Управління Держпраці у Волинській області надійшло 546 письмових звернень від громадян, з яких 493 заяви, клопотання та 43 скарги, в тому числі, 24 електронних звернень.

З урахуванням офіційно зареєстрованих звернень з пропозиціями, заявами, скаргами та для надання усних консультацій в Управління Держпраці у Волинській області впродовж 2018 року звернулось  1068 громадян.

Звернення подавалися особисто громадянами – 155 та через:

— державну установу «Урядовий контактний центр» — 93,

— органи прокуратури — 36,

— Держпраці України  — 26,

— Волинську облдержадміністрацію  — 23,

— інші органи, установи, організації — 213.

Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:

– питання категорії «Праця і заробітна плата» 519 звернень або 95% — щодо невиплати заробітної плати; індексації заробітної плати; розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), невиплати середньомісячної заробітної плати мобілізованим та призваним на строкову військову службу; невиплати вихідної допомоги при звільненні працівників, у зв’язку з призовом на військову службу; звільнення та поновлення на роботі; щодо не нарахування та невиплати грошових коштів за листами непрацездатності; правильності оформлення трудових книжок та ін.;

– питання категорії «Охорона праці та промислова безпека», «Соціальна політика. Соціальне забезпечення» та інше 27 звернень або 5% –з питань додержання законодавства з охорони праці, промислової безпеки, соціального забезпечення та інше.

Всі звернення розглянуті згідно чинного законодавства України. Відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян» 21 звернення не підлягали розгляду (анонімні) проти 47 за аналогічний період минулого року.

Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, арг’ументовані відповіді. Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі керівництва Управління.