Робота зі зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Волинській області за 1 квартал 2021 року

З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж 1 кварталу 2021 року в Управління Держпраці у Волинській області надійшло 121 письмове звернення від громадян (проти 105 за 1 квартал 2020 року), в тому числі, 16 електронних звернень.

За джерелами надходжень звернення подавалися:

— особисто громадянами — 74 (або 62%),

— державну установу «Урядовий контактний центр» — 23 (або 20 %),

— органи прокуратури — 2 (або  1%),

— Держпраці України  — 15 (або 12 %),

— Волинську облдержадміністрацію  — 4 (або 3%),

— інші органи, установи, організації — 3 (або 2%).

Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:

– питання категорії «Праця і заробітна плата» 107 звернень (або 88%) — щодо невиплати заробітної плати; скорочення з посади, про надання доплат за роботу з коронавірусними хворими, розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), виплата та перерахунок ЄСВ та ін.;

– питання категорії «Охорона праці» та інше 14 звернень (або 12%) – з питань додержання законодавства з охорони праці (в частині розслідування нещасних випадків) та інше.

Всі звернення розглядаються згідно чинного законодавства України. Протягом  1 кварталу 2021 року надійшло 2 анонімних звернення, які не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

            Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, арг’ументовані відповіді. Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі в посадових осіб Управління (33 звернення, в яких ще не закінчився термін розгляду).

Протягом 1 кварталу 2021 року надійшло 69 звернень громадян, які потребували інспекційного відвідування. З них, на 63 надано погодження Держпраці та 6 звернень з питань легалізації трудових відносин. Стан їх розгляду подано в додатку у формі таблиці, яка ведеться згідно вимог центрального апарату Держпраці в мережі Інтернет.

Відповідно до «Класифікатора звернень громадян»,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. №858, з розглянутих звернень:

— вирішено позитивно: 50,

— відмовлено у задоволені: 0,

— дано роз’яснення: 31,

— звернень повернутих авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»: 2,

— звернень, направлених за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»: 3,

— звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»: 2.