Започаткований нещодавно Держпраці сервіс «інтерактивний інспектор», за допомогою якого працівники та роботодавці мають змогу отримувати відповіді на нагальні питання, виявився досить затребуваним.
Впродовж місяця з моменту впровадження сервісу посадовими особами територіальних управлінь Держпраці надано консультацій, роз’яснень з питань законодавства про працю, охорону, гігієну праці та надання адміністративних послуг 57 тис. 706 громадянам та представникам підприємств, зокрема, з питань:
– праці – 34 тис. 970;
– охорони та гігієни праці – 20 тис. 982;
– надання адміністративних послуг – 1 тис. 754.
Стосовно додержання законодавства про працю найбільше звернень надходило з питань оплати праці – 11 тис. 883, надання відпусток, у тому числі щодо примушення до написання заяв на відпустки без збереження заробітної плати – 7 тис. 771, оформлення трудових відносин – 3 тис. 524, звільнення, зокрема щодо примушення до написання заяв на звільнення – 3 тис. 410.
Щодо дотримання законодавства з питань охорони та гігієни праці найчастіше порушувалися питання порядку організації медичних оглядів працівників – 4 тис. 236, отримання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки – 2 тис. 203, порядку проведення атестації робочих місць – 2 тис. 90, забезпечення працівників засобами індивідуального захисту – 1 тис. 915.
Також роботодавців турбують питання подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, таких питань надійшло – 812, подання заяви на продовження строку дії дозволу – 230 та подання декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці, якщо строк дії дозволу ще не закінчився – 218.