Робота зі зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Волинській області за 6 місяців 2021 року

З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж 6 місяців 2021 року в Управління Держпраці у Волинській області надійшло 233 письмових звернень від громадян (проти 203 за аналогічний період 2020 року), в тому числі, 27 електронних звернень.

За джерелами надходжень звернення подавалися:

— особисто громадянами — 130 (або  56 %),

— державну установу «Урядовий контактний центр» — 51 (або  22 %),

— органи прокуратури — 13 (або  5%),

— Держпраці України  — 21 (або   9 %),

— Волинську облдержадміністрацію  — 4 (або  1 %),

— інші органи, установи, організації — 14 (або  7 %).

Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:

– питання категорії «Праця і заробітна плата» 213 звернень (або 91%) — щодо невиплати заробітної плати; скорочення з посади, про надання доплат за роботу з коронавірусними хворими, розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), виплата та перерахунок ЄСВ та ін.;

– питання категорії «Охорона праці» та інше 20 звернень (або 9 %) – з питань додержання законодавства з охорони праці (в частині розслідування нещасних випадків) та інше.

Всі звернення розглядаються згідно чинного законодавства України. Протягом  1 півріччя 2021 року надійшло 2 анонімних звернення, які не підлягають розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян».

            Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто, заявникам надані вичерпні, арг’ументовані відповіді. Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі в посадових осіб Управління.

Протягом 1 півріччя 2021 року надійшло 124 звернення громадян, які потребували інспекційного відвідування, та 28 звернень з питань легалізації трудових відносин. На всі надано погодження Держпраці.

Відповідно до «Класифікатора звернень громадян»,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. №858, з розглянутих звернень:

— вирішено позитивно: 132,

— відмовлено у задоволені: 0,

— дано роз’яснення: 68,

— звернень повернутих авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»: 2,

— звернень, направлених за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»: 9,

— звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»: 4.