Робота зі зверненнями громадян в Управлінні Держпраці у Волинській області за минулий рік

 З метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення впродовж 12 місяців 2021 року в Управління Держпраці у Волинській області надійшло 477 письмових звернень від громадян, в тому числі, 39  електронних звернень.

Детальніше про надходження та розгляд звернень Наталія Власюк, завідувач сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Управління Держпраці у Волинській області.

За джерелами надходжень звернення подавалися:

— особисто громадянами — 231  (або  49 %),

— державну установу «Урядовий контактний центр» — 135  (або  29 %),

— органи прокуратури — 22  (або  4 %),

— Держпраці України  — 46 (або 9   %),

— Волинську облдержадміністрацію  — 9 (або  1 %),

— інші органи, установи, організації — 34  (або 8 %).

Найбільш актуальними питаннями, які порушували громадяни у своїх зверненнях, є:

– питання категорії «Праця і заробітна плата» 442 звернення (або  92 %) — щодо невиплати заробітної плати; скорочення з посади, про надання доплат за роботу з коронавірусними хворими, розрахункових коштів при звільненні; щодо не оформлення трудових відносин (легалізація заробітної плати), виплата та перерахунок ЄСВ та ін.;

– питання категорії «Охорона праці» та інше 35 звернень (або 8 %) – з питань додержання законодавства з промислової безпеки, охорони праці (в частині розслідування нещасних випадків) та інше.

            Усі звернення, що надійшли до Управління, ретельно та уважно розглянуто згідно чинного законодавства України, заявникам надані вичерпні, арг’ументовані відповіді. Питання, які остаточно не вирішені, залишаються на постійному контролі в посадових осіб Управління.

Відповідно до «Класифікатора звернень громадян»,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 р. №858, з розглянутих звернень:

— вирішено позитивно: 286,

— відмовлено у задоволені: 0,

— дано роз’яснення: 137,

— звернень повернутих авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян»: 2,

— звернень, направлених за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян»: 23,

— звернень, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян»: 5.