Фахівець Управління Держпраці надала рекомендації щодо покращення охорони праці представникам підприємства, яке виготовляє корпусні дитячі меблі

На запрошення керівництва підприємства, що займається виготовленням та реалізацією корпусних дитячих меблів  інспектор Управління Держпраці відвідала суб’єкт господарювання, поспілкувалась з працівниками та проконсультувала відповідальних осіб щодо покращення системи управління охороною праці.

 

Інспектор наголосила керівникові, для забезпечення здорових і безпечних умов праці, запобігання травматизму та профзахворювань, а також дотримання прав працівників на підприємстві, роботодавець повинен створити і забезпечити функціонування системи управління охороною праці. Для цього роботодавець:

— створює відповідні служби, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці;

— розробляє і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів і підвищення наявного рівня охорони праці;

— забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин;

— впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації, позитивний досвід з охорони праці тощо;

— забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом;

— забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань;

— організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць і за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров’я виробничих факторів;

 

Крім того, в межах інформаційної кампанії «Виходь на світло!», інспектор розповіла присутнім про трудові права і соціальні гарантії для найманих працівників при належному оформленні трудових відносин.

 

Більше інформації та рекомендацій щодо трудових відносини у період воєнного стану за посиланням  https://cutt.ly/OLqLOJ7   та на сайті Держпраці: https://pratsia.in.ua/ .